Θεωδορήτου Ιερομονάχου Αγιορείτου
Όταν οι Φύλακες προδίδουν
Τό παλαιόν ήμερολόγιον και οί «συντηρητικοί»
Προσφάτως ό έπίσκοπος Φλωρίνης κ. Αυγουστίνος ήσχολήθη καΐ πάλι μέ τό ημερολογιακόν θέμα. Δυστυχώς ούτε τό 1989 ούτε τό 1995 κατώρθωσε νά έμβαθύνη στην τραγικότητα τοϋ σχίσματος του 1924 καΐ των θλιβερών του συνεπειών. Παραπονεΐται στό πρόσφατο άρθρο του (Σπίθα, Φεβρ. ’95), διότι κάποιος φανατικός παλαιοημερολογίτης τό 1927 προσεπάθησε μέ ψαλίδι νά κόψη τήν γενειάδα του καινοτόμου άρχιεπισκόπου Παπαδοπούλου. Ούδέν όμως αναφέρει διά τούς φοβερούς διωγμούς τών συναδέλφων του έναντίον τών παλαιοημερολογιτών ιερέων τούς άποσχισματισμούς καΐ τά ξυρίσματα, τις άνατροπές τών Επιταφίων τους καΐ τις βεβηλώσεις τών Άχράντων Μυστηρίων έν ώρα θείας Λειτουργίας! Δύο μέτρα, δύο σταθμά! Τόν συγχωρούμε λόγω γήρατος. Θεωρεί «ρανσκολίνκους» τούς παλαιοημερολογίτας, συλλειτουργούς του όμως τούς οίκουμενιστάς, όπως τόν Μεθόδιον Φούγιαν, τόν και μετά πυρολατρών συμπροσευχηθέντα! Είναι θλιβερώτατο τό φαινόμενο τής σχιζοφρενικής διαγωγής τών λεγομένων «συντηρητικών» έπισκόπων τής Κρατικής Εκκλησίας, οί όποιοι τήν Δευτέραν χαρακτηρίζουν παναίρεσιν τόν ΟΙκουμενισμό, τήν Τρίτην συλλειτουργούν μέ κορυφαίους εκπροσώπους του καΐ τήν Τετάρτην επιθυμούν «επιστροφήν εις τό παλαιόν, τήν πρό τού 1923 τάξιν»!
Καθ’ ήμάς ή άνωτέρω τακτική είναι αποτέλεσμα τής ασυνέπειας βίου καΐ λόγου και τής ύπερηφάνου διαθέσεως, ότι δήθεν αύτοί ενεργούν διακριτικότερα τών παλαιοημερολογιτών, μέ αποτέλεσμα νά κολυμβοϋν εις την αΐρεσιν πού καταδικάζουν προφορικώς. ’Άλλη αιτία είναι ή παραθεώρη-σις τής Ί. Παραδόσεως τής ’Ορθοδοξίας, ή οποία δι’ όλα τά σύγχρονα εκκλησιαστικά προβλήματα έχει τήν λύσιν, άλλα πεισματωδώς τήν άρνοΰνται. Πάντως είναι υπέρ του Σεβα-σμιωτάτου κ. Αυγουστίνου ή τελική κρίσις του: «ταπεινή γνώμη μου είναι, ότι διά νά λήξη τό ζήτημα τούτο πρέπει νά έπανέλθωμεν εις τήν παλαιάν, τήν προ τού 1923 τάξιν».
’Από τό 1968 ό γνωστός Καθηγούμενος π. Φιλόθεος Ζερβάκος είχε προτρέψει τόν Σεβ. κ. Αύγουστΐνον νά έπιστρέψη εις τό παλαιόν, άλλά δεν είσηκούσθη. Παραθέτωμεν τήν άνωτέρω επιστολήν ώς έχει:
Σεβασμιώτατε Άγιε Φλωρίνης Αυγουστίνε,
Από τήν παραμονήν των Αγίων Πάντων εύρίσκομαι εις τήν άγίαν Κορυφήν... Οι θεοφόροι άγιοι Πατέρες, οι τάς οικουμενικός και τοπικάς άγίας Συνόδους συγκροτήσαντες, μεταξύ των άλλων εγγράφων καΐ άγράφων παραδόσεων, άς παρέδωκαν ήμΐν, μάς παρέδωκαν καΐ τό παλαιόν ήμερολό-γιον, έπι τή βάσει τού όποίου άπασα ή ’Ορθόδοξος Εκκλησία τελεί άπάσας τάς κινητάς καΐ άκινήτους άγίας έορτάς, καΐ έπΙ 15 περίπου αιώνες ήκολούθει, έσεβάσθη και διεφύλαξε.
Μετά τό έτος 1924 ό Οικουμενικός Πατριάρχης Μελέτιος Μεταξάκης, ό μή διά τής θύρας είσελθών εις τήν αυλήν των προβάτων, άλλά μοιχικω, μασονικω και πολιτικω τω τρόπω ώς κλέπτης είσελθών καΐ άναρριχηθεις εις τούς θρόνους: πρώτον Αρχιεπισκοπής Αθηνών, καΐ κατόπιν τούς πατριαρχικούς Θρόνους Κων/λεως, Αλεξανδρείας καΐ τελευταΐον προσεπάθησε νά εΙσέλθη, ουχΙ εκ τής θύρας άλλ’ άλλαχόθεν, και είς τόν τών Ιεροσολύμων, «διά νά μολύνη καΐ αύτόν», ώς γράφει ό δσιος μοναχός Παύλος ό Χοζεβίτης («Όρθ. Τύπος», άριθμ. φύλλ. 87), άλλ’ έπελθών ό θάνατος έξηφάνισται καΐ άπώλετο πάσα ή ελπίς αύτού.
Ούτος, ό κατά τάς άψευδείς μαρτυρίας πολλών. κατέχων τον ύπατον 33ον τής μασονίας βαθμόν, δλως άπερισκέπτως, άπρομελετήτως, άντικανονικώς και παρανό-μως, μέ 6 μόνον άρχιερεΐς άντορθοδόξων φρονημάτων, κατήργησε τό παλαιόν πάτριον ’Ορθόδοξον ήμερολόγιον καΐ είσήγαγε τό νέον παπικόν και διήρεσε την μίαν ’Ορθόδοξον ’Εκκλησίαν είς δύο: την των παλαιοημερολογιτών καΐ τήν των νεοημερολογιτών.
Οί άγιοι Πατέρες τής Ζ Οίκ. Συνόδου ώρισαν: «Εϊ τις πάσαν παράδοσιν έγγραφον ή άγραφον αθετεί, ανάθεμα καί: «Άπαντα τά παρά τήν διδασκαλίαν και ύποτύπωσιν των αοιδίμων Πατέρων καινοτομηθέντα και πραχθέντα ή μετά ταΰτα πραχθησομένα, άνάθεμα τρίς».
’Επειδή τό παλαιόν έορτολόγιον είναι παράδοσις έγγραφος, επειδή τό νέον είναι καινοτομία παπικής καΐ μασονικής προελεύσεως, όσοι καταφρονούν τό παλαιόν έορτολόγιον και άκολουθοϋν τό νέον είναι ύποκείμ,ενοι τω άναθέματι. Κάθε πρόφασις και δικαιολογία είναι αδικαιολόγητος καΐ «προφάσεις εν άμαρτίαις». Μέ τήν εισαγωγήν τού νέου ημερολογίου όσάκις τό Πάσχα συμπέση δψιμον, καταργεΐται τελείως ή νηστεία των Αγίων ’Αποστόλων καΐ άλλοτε περιορίζεται είς μίαν ή δύο ήμέρας!...
Ήναγκάσθην τήν παρελθοΰσαν Κυριακήν νά άνέλθω είς τήν κορυφήν των 'Αγίων Πάντων και τού προφήτου Ήλιού, επ’ όνόματι των οποίων έχω κτίσει ’Εκκλησίας είς τιμήν καΐ δόξαν Θεού και των ύπ’ αυτού δοξασθέντων 'Αγίων Πάντων, καΐ γονυπετήσας έμπροσθεν τής πανσέπτου είκό-νος αύτών μετά δακρύων έζήτησα παρ’ αύτών νά μοί άποκαλύψουν ποιον έορτολόγιον όφείλω κάγώ ό ελάχιστος καΐ οί άδελφοί μου, τά πνευματικά μου τέκνα και πάντες οί ’Ορθόδοξοι χριστιανοί νά άκολουθώμεν. Πριν έτι τελειώσω τήν οίκτράν ταπεινήν μου δέησιν, ήκουσα φωνής ένδοθέν μοι λεγούσης: «τό παλαιόν έορτολόγιον νά άκολουθήσετε, τό όποιον σάς παρέδωκαν οί τάς επτά αγίας Οίκουμενικάς Συνόδους συγκροτήσαντες και τήν ορθόδοξον πίστιν στηρίξαντες θεοφόροι Πατέρες, και ούχι τό νέον των παπών τής Δύσεως, των τήν Μίαν, 'Αγίαν, Καθολικήν καί Αποστολι-κήν Εκκλησίαν σχισάντων και τάς Αποστολικάς και πατρικάς παραδόσεις καταφρονησάντων»!
Τοιαύτην συγκίνησιν, τοιαύτην χαράν, τοιαύτην ελπίδα, τοιαύτην άνδρείαν καΐ μεγαλοψυχίαν ήσθάνθην τήν στιγμήν εκείνην, οίαν σπανίας στιγμάς ήσθάνθην εις δλη μου τήν ζωήν έν ώρα προσευχής!...
Βεβαίως ό άείμνηστος άρχιεπίσκοπος Χρυσόστομος ό πρό ολίγων ήμερων άναχωρήσας των προσκαίρων, μου είχε εϊπη, ότι θά έφρόντιζε νά έπαναφέρη εις τήν Εκκλησίαν τό πάτριον έορτολόγιον πριν άποθάνη, αλλά δεν έπρόφθασε. Επειδή καΐ ήμεΐς δεν γνωρίζομεν τήν ώραν και τήν στιγμήν του θανάτου, όφείλομεν πριν έλθη ή φοβερά ώρα του νά φροντίσωμεν νά μετανοήσωμεν και δι’ όλας τάς άμαρτίας μας, άλλά και διά τό πάτριον έορτολόγιον, τό όποιον άφήσαμε καΐ άκολουθοΰμεν τό παπικόν έορτολόγιον, τό όποιον κακώς, έσφαλμένως καΐ παρανόμως ένας πατριάρχης μασόνος μέ 6 αρχιερείς τό είσήγαγεν καΐ οί άρχιερεΐς τής 'Ελλάδος τό έδέχθησαν, φοβηθέντες περισσότερον τήν σπάθην του τότε αρχηγού τής έπαναστάσεως Πλαστήρα άπό τόν φόβον του Θεού!
Μή νομίζωμεν ώς μηδαμινόν, τό ότι άκολουθοΰμεν τό παπικόν έορτολόγιον. Είναι παράδοσις καΐ ώς παράδοσις όφείλομεν νά τήν φυλάξωμεν διότι ύποκείμεθα εις άνάθεμα: «Εϊ τις πάσαν παράδοσιν έγγραφον ή άγραφον άθετεΐ, άνάθεμα», όρίζει ή Οικ. Σύνοδος.
Έγώ σάς έκαμα ύπακοήν, τώρα θά κάνετε καΐ ύμεΐς ύπακοήν, όχι είς έμενα άλλά εις τούς θεοφόρους πατέρας. Και έπειδή ήγωνίσθητε πρίν ώς ίεροκήρυξ καΐ ήδη ώς άρχιερεύς έναντίον πάσης φαυλότητος, κακοηθείας, ασέμνων θεάτρων, κινηματογράφων, καρναβαλίων, και μόνον διά τό παλαιόν ήμερολόγιον δεν ήγωνίσθητε ώς έδει, ήδη επέστη ή ώρα διά νά άγωνισθήτε...
Λοιπόν δέν είναι καιρός νά σιωπάτε πλέον. Πρέπει νά συστήσετε είς την Ί. Σύνοδον νά αναγνώριση ότι τό νέον ήμερολόγιον δέν είσήχθη κανονικώς, δέν τό έθέσπισε οικουμενική ή τοπική σύνοδος, διά νά άποβληθή καΐ νά έπανέλθη τό παλαιόν, τό όποιον ήκολούθει έπΙ 15 περίπου αιώνες ή Όρθόδοξος Εκκλησία. Λοιπόν μή άναβάλλετε. Σπεύσατε!... (Άρχιμ. Φιλόθεος Ζερβάκος (fl980). Πάρος 6/ 19 Ιουνίου 1968).
Μετ’ όλίγον άπέστειλε περί του αυτού θέματος επιστολήν εις τόν επίσκοπόν του, είς τήν όποιαν μέ πλέον συγκλονιστικόν τρόπον περιγράφει τήν άντικανονικήν καΐ ψυχοφθόρον παρουσίαν του νέου ήμερολογίου είς τήν Έλλαδικήν Εκκλησίαν.
Προς τόν Σεβ. Μητροπολίτην Παροναξίας κ. Έπιφάνιον. Είς Νάξον.
Σεβασμιώτατε, όταν μοί έπιστρέψατε τήν άναφοράν τού Ηγουμενοσυμβουλίου, εν τη όποία Σάς παρακαλούσαμε νά μάς επιτρέπατε νά άκολουθήσωμεν εν τή Μονή μας τό πάτριον παλαιόν ήμερολόγιον, μοί είπατε: «οΰπω καιρός». Έγώ δέ σάς άπήντησα: «τό θέλημα τού Κυρίου νά γίνη». Διά τής παρούσης μου εξηγούμαι.
Σεβασμιώτατε,
Θέλημα τού Κυρίου είναι νά φυλάττωμεν πάσας τάς έντολάς του, αλλά καΐ πάσας τάς Άποστολικάς καΐ πατρικάς παραδόσεις τής Αγίας ήμών ’Ορθοδόξου Εκκλησίας, περί των οποίων παραδόσεων ό μέν θεηγόρος ’Απόστολος Παύλος λέγει: «Ε’ΐ τις ύμάς ευαγγελίζεται παρ’ δ παρελάβε-τε, άνάθεμα έστω». (Γαλ. α, 9). Ωσαύτως ή άγία Ζ Οίκ. Σύνοδος ορίζει: «Εϊ τις πάσαν παράδοσιν έγγραφον ή άγραφον άθετεΐ, άνάθεμα». «Απαντα τά παρά τήν ’Εκκλησιαστικήν παράδοσιν καΐ τήν διδασκαλίαν καΐ ύποτύπωσιν των άοιδίμων Πατέρων καινοτομηθέντα ή πραχθέντα ή μετά ταύτα πραχθησόμενα, άνάθεμα τρίς».!
Μεταξύ των άλλων παραδόσεων οί θεοφόροι πατέρες μάς παρέδωσαν καΐ τό παλαιόν ήμερολόγιον, τό όποιον ή ’Ορθόδοξος Εκκλησία ήνωμένη ήκολούθει έπΙ 15 περίπου αιώνες άχρι τού 1924. Όπότε δλως άπερισκέπτως, άντικα-νονικώς και παρανόμως, κατήργησεν τό παλαιόν έορτολό-γιον, τό πατροπαράδοτον, καΐ είσήγαγε εις τήν Εκκλησίαν τής Κων/λεως καΐ τής Ελλάδος τό παπικόν νέον, ό άντικανονικώς και παρανόμως πολιτικω και μασονικφ τω τρόπω άναρριχηθείς πρώτον εις τόν άρχιεπισκοπικόν θρόνον ’Αθηνών, εΐτα καΐ εις τόν Οικουμενικόν, Μελέτιος Μεταξάκης.
Διά τό νέον παπικόν έορτολόγιον, τό κακώς και άντικανονικώς εισαχθέν χωρίς οικουμενικής ή τοπικής συνόδου (άπόφασιν)... όχι μόνον δέν τό έδέχθην εξ αρχής, άλλα και έπΙ 44 όλόκληρα έτη ήγωνίσθην διά τήν έπαναφοράν του παλαιού...
Τό «οΰπω ήκει ή ώρα» πού μάς είπατε προχθές είναι σοφόν, άλλα σοφώτερον καί άσφαλέστερον είναι τό τού Κυρίου: «αγρυπνείτε καΐ προσεύχεσθε, ότι ουκ ο’ΐδατε τήν ήμέραν ουδέ τήν ώραν τού θανάτου»! Ό προ ολίγου μεταστάς αείμνηστος αρχιεπίσκοπος Χρυσόστομος πολλά-κις μοί είχεν ε’ίπει, ότι δεν θά άποθάνω εύχαριστημένος, εάν δέν θά επαναφέρω τό παλαιόν έορτολόγιον. Τήν προπαραμονή ν τής 21ης Απριλίου (τής έπαναστάσεως), όταν τόν έπεσκέφθην χαριέντως μοί είπεν: «Χρυσόστομος είσήγαγεν τό νέον ήμερολόγιον, Χρυσόστομος θά τό έκβάλη»!, άλλά τήν μεθεπομένην τόν έξέβαλον άκουσίως τής άρχιεπισκοπής καΐ άπέθανεν μή προφθάσαςΙ... Διά νά μή πάθω τά ίδια, άπό τήν ήμέραν τών αγίων Πάντων κατόπιν θερμοτάτης προσευχής προς τούς άγίους Πάντας καΐ τόν προφήτην Ήλίαν έλαβον τελείαν πληροφορίαν ότι πρέπει νά άκολουθώμεν τό έορτολόγιον δπερ μάς παρέδωκαν οί άγιοι πατέρες. Από τήν στιγμήν έκείνην ακολουθώ τό πατροπαράδοτον καΐ θά τό άκολουθώ άχρι θανάτου! Δέν πιστεύω ούτε έλπίζω, ότι θά με σώση μόνον τό έορτολόγιον, εάν δεν εχω και έργα καλά. Άλλα καΐ πιστεύω ότι δστις καταφρονεί τάς Άποστολικάς και πατρικάς παραδόσεις δεν εξαιρείται ούτε άπαλλάσσεται από τά άναθέματα πού ορίζουν οι άγιοι πατέρες.
Οι πατέρες καΐ οι αδελφοί τής Μονής είναι ελεύθεροι νά άκολουθήσουν οποίο θέλουν, δεν τούς βιάζω, όπως καί εκείνοι καί ή Ύμετέρα Σεβασμιότης δεν δύναται νά μέ βιάση. Εις τό ζήτημα τής συνειδήσεως δεν πρέπη νά βιάζη τίς τινα. Όποιος δέ μέ βιάση δεν θά τον άκούσω θά προτιμήσω ακόμη και θάνατον. Διά νά μή συγχίζω τούς αδελφούς καί εκείνοι έμενα, έπειδή «δοΰλον Θεού ού δει μάχεσθαι», καί επειδή έχω πάθει έξ ύπερκοπώσεως, πρόσθες καί γήρατος, έχω δέ άνάγκην άπολύτου άναπαύσεως, θά άνέλθω εις τό ήσυχαστηριόν μου τούς άγίους Πάντας και τόν προφήτην Ήλίαν, διά νά άναπαυθώ όλίγας ήμέρας και παραδώσω τό πνεύμα μου.
Θά μέ ύπομείνετε όλίγας ήμέρας νά παραμείνω ένταύθα, μεταβώ έν συνεχεία εις τάς Αθήνας και τελειώσω μερικάς έργασίας πού έχω (ίσως έλθω και εις τήν Νάξον) και κατά τάς 20 τρέχ. μηνός άνέλθω εις τήν ποθουμένην μου ήσυχίαν. Υποβάλλω δέ καί τήν παραίτησίν μου έκ των ήγουμενικών καθηκόντων καί ως διάδοχόν μου κατά τούς κανόνας των κτητόρων τής Μονής αφήνω τόν π. Δαμιανόν, πρώτον τή ήλικία έν ίερεΰσι, ή δποιον ή ύμετέρα Σεβασμιότης έκλέξει.
,Περαίνων τόν λόγον μου σάς ζητώ μίαν γνώμην καί συμβουλήν: Ποιον είναι προτιμώτερον νά άκολουθώμεν, τό παλαιόν έορτολόγιον, δπερ μάς παρέδωκαν οι άγιοι Πατέρες διά τών Οίκ. αγίων Συνόδων, ή τό νέον, τό παπικόν, δπου παρέδωκεν ό μασόνος Πατριάρχης Μελέτιος ό Μεταξάκης;
Μοι είπατε νά άναμένωμεν τήν άπόφασιν τού Πα-νορθοδόξου Συμβουλίου τό όποιον θά γίνη πολύ σύντομα. Σάς είπα θά άναμείνω. Αλλά Σάς πληροφορώ ότι, έως νά συνέλθη, θά άκολουθώ εις τό ήσυχαστήριόν μου τό παλαιόν, καΐ εάν τό Πανορθόδοξον Συμβούλιον συνέλθη έν άγίω Πνεύματι καΐ επικυρώσει όσα ένομοθέτησαν και μάς παρέδωκαν οι άγιοι πατέρες και συμφωνεί, καΐ εγώ σύμφωνος. Έάν σαλεύση τι ή κατάργηση άπό όσα οι άγιοι Πατέρες μάς παρέδωκαν, δεν θά συμφωνήσω ποτέ!
Μετά σεβασμού Άρχιμ. Φιλόθεος Ζερβάκος
Πάρος, Πεντηκοστή 1968 Τελικώς ό π. Φιλόθεος ήκολούθησε τό παλαιόν άνεπισήμως, μόνον δι’ έν έτος, έπιστρέψας και πάλιν εις τό Νέον, διότι, έσκανδαλίσθη, ώς λέγουν, άπό τάς εναντίον τού αγίου Νεκταρίου συγγραφάς τής μοναχής Μαγδαληνής άπό τήν Κοζάνην. Ή επιστροφή του όμως στήν καινοτομία οφείλεται κυρίως είς τόν άσθενή χαρακτήρα τού άνδρός, τήν άπλότητά του καΐ τάς ίεροκρυφίους ένεργείας των συναδέλφων του, οι όποιοι πάση θυσία προσεπάθησαν νά τόν άποτρέψουν εκ τής θεοφιλούς ομολογίας του.
Ιδού διατί ή αϊρεσις προχωρά άκάθεκτος... Δυστυχώς έξέλιπον οι άνδρες τού Πνεύματος και τής 'Ομολογίας, οί όποιοι αΙρόμενοι ύπεράνω μικροτήτων καΐ συμφερόντων θά παρέμενον πιστοί είς τήν φωνήν των αγίων Πατέρων. Σήμερον κυριαρχούν, οί φωνές των διαφόρων «όρώντων», οί όποιοι φενακισθέντες υπό τού πονηρού, παρασύρουν με τήν σειράν τους τούς πολυπληθείς θαυμαστός των...4/’95
·
Δεκαετίες τώρα ή Σιωνιστική προπαγάνδα προσπαθεί μέ κάθε τρόπο νά έκμεταλλευθή τό γεγονός τής Ναζιστικής θηριωδίας του Β' Παγκοσμίου πολέμου. ’Έτσι έπλασε τον μύθο των 6 εκατομμυρίων Εβραίων, θυμάτων του Χίτλερ, ενώ ή πραγματικότης είναι ότι δεν ύπερβαίνουν τις 600 χιλιάδες! ’Ήδη από τό 1964 ό άμερικανός δημοσιογράφος Τζέραλντ Σμιθ μέ τό άρθρο του: «Τό μεγαλύτερο ψεύδος εις την σύγχρονη προπαγάνδα», ξεσκέπασε τήν σιωνιστική απάτη του όλοκαυτώματος, διά νά έπακολουθήσουν πλήθος άλλων σχετικών δημοσιευμάτων\
Ένώ όμως οί Σιωνισταί βοηθούμενοι ύπό τις διεθνούς Μασονίας προσπαθούν νά παρουσιάσουν τούς Εβραίους θύματα τών ρατσιστών καΐ άντισημιτών, αυτοί οί ίδιοι είναι οί μεγαλύτεροι γενοκτόνοι άθώων λαών και κατά συνέπειαν οί χειρότεροι ρατσισταί! ’Αρκεί νά διαβάση κάνεις «Τά πρωτόκολλα τών σοφών τής Σιών» πού αποτελούν τά Πρακτικά τού παγκοσμίου Σιωνιστικού Συνεδρίου τού 1897 στήν Ελβετία, διά νά πεισθή περί τής ανωτέρω άληθείας.
Ακόμη και ό φιλελεύθερος Τσώρτσιλ θεωρεί τούς Εβραίους ύποκινητάς όλων τών επαναστάσεων στήν Εύρώπη, άπό τήν Γαλλική έπανάσταση μέχρι καΐ τούς δύο Παγκοσμίους πολέμους και τόν άθεον Κομμουνισμόν τής Ρωσίας!
Εσχάτως δε ό Γάλλος καθηγητής Ροζέ Γκαρωντύ μέ τό βιβλίο του: «Οί θεμελιώδεις μύθοι τής Ίσραηλινής πολιτικής» αποκαλύπτει μέ αριθμούς καΐ ιστορικά ντοκουμέντα, ότι τά θύματα τών Εβραίων ύπό τών Ναζί δεν ύπερβαίνουν τις 600 χιλιάδες. Τό βιβλίον του άπηγορεύθη νά κυκλοφορήση στήν Γαλλία!, άλλά μετεφράσθη σέ πολλές γλώσσες, εσχάτως δε και στήν ελληνικήν από τις έκδόσεις «Νέα θέσις», Ίπποκράτους 65, ό εκδότης των οποίων είναι άξιος συγχαρητηρίων.
Τά άνωτέρω είναι γνωστά σχεδόν σέ όλους. Και κάτι πού δέν είναι γνωστόν στό ευρύ κοινόν είναι ότι «Ή Κεντρική Επιτροπή τού Κομμουνιστικού Κόμματος, ή οποία έχειρίζετο τήν ύψίστην εξουσίαν, άπετελεΐτο άπό 3 Ρώσους καΐ 9 Εβραίους. Τό έπόμενον εις σπουδαιότητα σώμα, ή Κεντρική Επιτροπή τής Εκτελεστικής Εξουσίας, περιελάμβανε 42 Εβραίους καΐ 19 Ρώσους.. Μεταξύ τών ονομάτων 556 ύψηλών άξιωματούχων τού Κομμουνιστικού καθεστώτος κατά τό 1918 - 9, οι Εβραίοι ή σαν 458 και οι διάφοροι άλλοι 108».^ Συνεπώς μετά άπό τούς άνωτέρω αριθμούς ποιος είναι δυνατόν νά άμφιβάλη γιά τήν εβραϊκήν πρωτοβουλίαν τής Ρ. έπαναστάσεως;
Επίσης στήν μαρξιστική εφημερίδα Ό Κομμουνιστής, "Απριλ. 1919, δημοσιεύθηκε άρθρο τού Εβραίου Cohan πού άρχιζε: «Μπορεί νά λεχθεί χωρίς ύπερβολή ότι ή μεγάλη ρωσική σοσιαλιστική έπανάσταση, έγινε μόνο άπό εβραϊκά χέρια. Οι καταπιεσμένες ρωσικές μάζες θά ήταν σέ θέση νά χτυπήσουν τήν μπουρζουαζία; Όχι. Είναι οί Εβραίοι άκριβώς πού οδήγησαν τό ρωσικό προλεταριάτο στήν αύγή τού διεθνισμού καΐ όχι μόνον τό όδήγησαν, άλλά υπερασπίζονταν τή σοβιετική ύπόθεση πού βρίσκεται στά έπιδέξια χέρια τους»."^
Γιατί τά άναφέρουμε όλα αύτά; Διά νά γίνη ή εξής σπουδαία σύγκρισις. Ή Ρωσική έπανάστασις τού 1917, κατά τούς ύπολογισμούς ειδικών, στοίχισε τήν ζωήν σέ «6Θ έκατομμύρια πιστούς, 1200 επισκόπους, δεκάδες χιλιάδες ιερείς. Επίσης στοίχισε τήν καταστροφήν 50.000 Εκκλησιών καΐ 800 Μοναστήρίων»!^
Ιδού τό μεγάλο όλοκαύτωμα τών ’Ορθοδόξων άπό τά Εβραϊκά - Σιωνιστικά χέρια!!
Γι’ αυτό τό ολοκαύτωμα γιατί δέν όμιλεΐ ό διεθνής τύπος; Διότι συμφώνως πρός τά Πρωτόκολλα, εύρίσκεται στα χέρια των Σιωνιστών!..
Αυτό όμως δεν πρέπει νά έμποδίση καθόλου την σημερινή Ρωσική Κυβέρνηση νά άπαιτήση τώρα από τό Παγκόσμιον Σιωνιστικόν - Εβραϊκόν Κεφάλαιον την άποζημίωσιν των θυμάτων, πράγμα πού συνεχώς ενεργούν στις ήμερες μας οί Εβραίοι διά τά θύματά τους εκ των Ναζί!!
Διατί νά αδικείται τόσο πολύ ό Ρωσικός Λαός καΐ νά πένεται, ενώ ό γνωστός θύτης και δήμιός του, ό διεθνής Σιωνισμός - Εβραϊσμός, κατέχει τό 90% τής παγκοσμίου Οικονομίας;
Τό αίτημα είναι δίκαιον 100%, ενώ συχρόνως άποκα-λύπτει τον Σιωνισμόν χειρότερον κατά πολύ τού Ναζισμού!
ΚαΙ έτσι θά έπρεπε νά είναι, άφοϋ ό υιός δεν θά μπορούσε ποτέ νά ξεπεράση τόν πατέρα, τό δημιούργημα τον δημιουργόν...11/’99
Σημειώσεις:
1. Ray Jurjevich, Ό φόβος τοϋ Ίουδαϊκοϋ συνδρόμου, έκδ. «Στερέωμα», Θεσ/νίκη, σ. 154 έξ.
2. V. Moss, The Orthodox Church at the Crossroads, p. 5.
3. Douglas Reed, The Controversy of Zion, Durban, 1978, p. 274.
4. Jean Boyer, Oi χειρότεροι εχθροί των λαών, Άθήναι 1983^, σ. 100.
5. V. Moss, The book of the end, p. 73.
6. Διά τήν λεπτομερή δράσιν τοΰ Εβραϊκού στοιχείου στην Ρωσικήν έπανάστασιν του 1917 παραπέμπομεν εις τό λαμπρόν έργον τοϋ Σέρβου Ray. Μ. Jurjevich: The war on Christ in America σσ 349-390, έ'κδ.; Ichthys Books, 1985, P. O. Box. 64, ST, MARYS, KS 66536, USA. Διά τά νεώτερα είς τό έργον τοΰ Α. Hurley: One nation under Israel, USA, 1999, σσ. 320.
Ο λαός διερωτάται και έρωτά καθώς και πολλοί άλλοι: Ποιός μάς κυβερνά;
ΚαΙ έρωτά καΐ διερωτάται γνωρίζοντας ότι ή πολιτική ήγεσία δεν κυβερνά αλλά κυβερνάται. Ποιός λοιπόν μάς κυβερνά;
ΚαΙ εις αυτό τό καίριο έρώτημα χωρίς φόβον καΐ πάθος θά δώσωμεν άπάντησιν.
Τό έλληνικόν κράτος με τρεις Νόμους του, τούς 2456/ 27.6.1920,4837/17.7.1930, 1657/5.1.1951 καΐ μέ τά Βασιλικά καΐ Προεδρικά Διατάγματα 118/4.4.1935, 367/4.6.1945, ειδικότερα δέ μέ τό 301/23.9.1969 τής Στρατιωτικής Χούντας καΐ τό 182/4.3.1978 άπεφάνθη ότι άναγνωρίζονται τό «Κεντρικόν Ίσραηλιτικόν Συμβούλιον καί ή εν Έλλάδι Εβραϊκή Κοινότης» ώς πρόσωπα Νομικού Δημοσίου Δικαίου άσκούντων Διοίκησιν Κρατικής Εξουσίας.
’Έτσι οί έν Έλλάδι Εβραίοι δεν είναι 'Έλληνες πολίτες, άλλά πολίτες ενός άνεξάρτητου και αύτοδιοικούμενου Εβραϊκού κράτους εύρισκομένου έντός των γεωγραφικών ορίων καΐ διοικητικών πλαισίων τού Ελληνικού κράτους.
Οί ισραηλιτικές κοινότητες έν Έλλάδι, είναι αυτόνομες και αύτοδιοικούμενες περιφερειακές κυβερνήσεις πού ύπάγονται σέ μιά ομοσπονδιακή κυβέρνηση μέ έδρα της τήν Αθήνα ή οποία ονομάζεται «Κεντρικόν Ίσραηλιτικόν Συμβούλιον Συντονισμού καί Γνωματεύσεως» (Κ.Ι.Σ.). Οί έν Έλλάδι Εβραίοι έγιναν πανίσχυροι μέ τΙς ύποχωρήσεις καΐ παραχωρήσεις πρός αυτούς τών Έλλαδικών κυβερνήσεων τόσο πού κατέστησαν άναίσχυντοι έπεκτείνοντας έπικινδύνως όλο καί περισσότερο τόν έλεγχό τους πάνω στήν Ελλάδα.
’Έτσι τό «Κεντρικόν Ίσραηλιτικόν Συμβούλιον» άσκών κρατικήν Διοίκησιν εχει γίνει Εβραϊκό κράτος έν κράτει, στήν καρδιά τής ’Αθήνας, τό όποιον με έγγραφα - άποφάσεις του διατάσσει υπουργούς τής Ελληνικής κυβερνήσεως και άλλους φορείς τής κοινωνικής ζωής τής χώρας μας. Τά ύπ’ άριθ. 653/16.6.1978 καΐ 28.7.1978 έγγραφα - διαταγές του «Κεντρικού Ίσραηλιτικού Συμβουλίου» απαιτούν άπό τον ύπουργόν Συγκοινωνιών (Α. Παπαδόγγονα) την άφαίρεσιν των εικόνων, των σταυρών και τών άντιχιλιαστικών άφισσών άπό τά λεωφορεία τής Ε.Α.Σ. Τό Ύπουργεϊον Συγκοινωνιών ύπέκυψεν στίς άπαιτήσεις του έν Άθήναις Ίσραηλινοΰ κράτους καΐ μέ τό ύπ’ άριθ. 14984/8.8.1978 έγγραφο ζητά άπό τό προσωπικόν κινήσεως τής Ε.Α.Σ. τήν άμεσον άφαίρεσιν άπό τά λεωφορεία τών θρησκευτικών μας συμβόλων. Στά λιμάνια καΐ στά άεροδρόμια τής χώρας μας οί Εβραίοι άσκοΰν άνεξέλεγκτα έλεγχον στίς άφίξεις και άναχωρήσεις τών άεροπλάνων καΐ τών πλοίων. Ζητούμε άπό τήν κυβέρνησιν και τήν Βουλήν τών Ελλήνων τήν κατάργησιν τών νόμων καΐ τών Βασιλικών καΐ Προεδρικών Διαταγμάτων τά όποια καθιστούν τήν εβραϊκήν κοινότητα ελεύθερον καΐ άνεξάρτητον κράτος εντός τών γεωγραφικών καΐ διοικητικών όρίων τής πατρίδος μας.
Ούσιαστικά τό «Κεντρικόν Ίσραηλινόν Συμβούλιον» καΐ ό έν Άθήναις πρέσβυς τού ’Ισραήλ κυβερνούν τήν Ελλάδα μέσω τών Μασονικών Στοών τής Ελλάδος καΐ τών Ελλήνων Μασόνων πού πλειοψηφούν στήν Βουλήν τών Ελλήνων.
Τό παρόν κείμενον γράφεται καΐ δημοσιεύεται τώρα έπΙ τή, έντός τών ημερών, λειτουργία τής Συναγωγής τών Εβραίων στά Χανιά. Ό λαός μας πρέπει νά μάθη ποιοί είναι οί έχθροί του διά νά λάβη μέτρα άσφαλείας.
ΕΝΩΣΙΣ ΣΦΑΚΙΑΝΩΝ ΠΑΠΑΔΩΝ ΣΦΑΚΙΑ ΚΡΗΤΗΣ 1999 Με πολλές εύχές - παπα - Μιχάλης (Βλ. «Χριστιανικό Μέτωπο», Άπριλ. 2000, σ. 4)
«Οί Ιουδαίοι εργάζονται περισσότερον αποτελεσματικά εναντίον μας παρά τά στρατεύματα του εχθρού. Είναι εκατό φορές περισσότερο επικίνδυνοι διά τάς ελευθερίας μας, γι’ αυτό και ή κατ’ έξοχή μέριμνα πού μάς άπασχολεΐ. Θά θρηνήσωμε πολύ, διότι κάθε Πολιτεία δέν τούς κατεδίωξε πρό καιρού, ώς έπιζημίους διά τήν κοινωνίαν καΐ τούς μεγαλυτέρους εχθρούς τής ευτυχίας τής Αμερικής». (Γ. Ούάσιγκτων, τό 1779)
«Συμφωνώ πλήρως μέ τον στρατηγόν Γεώργιον Ούάσιγκτων, εί τό ότι όφείλομεν νά προστατεύσωμεν αύτό τό νέον έθνος από μίαν ύπουλον και μυστικήν έπιρροήν. Αυτή ή άπειλή, κύριοι, είναι οί ’Ιουδαίοι...
Έάν δέν τούς άποκλείσετε από τΙς Ήν. Πολιτείες εις αύτό τό Σύνταγμα, σέ λιγώτερο από 200 χρόνια θά ξαπλωθούν σέ τέτοιο μέγα άριθμό, ώστε θά επικρατήσουν και καταβροχθίσουν τήν γήν, και θ’ άλλάξουν τόν τύπο τού πολιτεύματός μας, διά τό οποίον ήμείς οί Αμερικανοί έχύσαμε τό αίμα μας, δώσαμε τήν ζωή μας, τήν περιουσία μας καί διακινδυνεύσαμε τήν ελευθερία μας.
Έάν δέν τούς άποκλείσετε, σέ λιγώτερο άπό 200 χρόνια οί απόγονοί μας θά έργάζωνται στα χωράφια διά νά αύξάνουν τήν περιουσία τους, ενώ αύτοί θά μένουν στίς πολιτείες τρίβοντας τά χέρια τους.
Σάς προειδοποιώ, κύριοι, έάν δέν τούς άποκλείσετε διά παντός, τά παιδιά σας θά σάς καταρασθούν έπι των μνημάτων σας»! Βενιαμιμ Φραγκλϊνος, Πρόεδρος Ήν. Πολιτειών
Αμφότερα τά άποσπάσματα άπό τό ώραιότατον. άπολογητικόν και πλήρες παρρησίας εργον του Σέρβου ψυχολόγου Ray. Μ. Jurjevich: «The fear of the jews syndrome in America». Τόμ. A, σ. 300, Τόμ. B, σσ. 654. Κυκλοφοεΐ έν μεταφράσει, άλλα σε βραχυτέρα μορφή από τις εκδόσεις: ΣΤΕΡΕΩΜΑ, Έγνατίας 108, 546 22 Θεσσαλονίκη. . ^
'Ένα βιβλίο απαραίτητο για όποιον θέλει νά γνωριση την εύθύνη του Σιωνισμού για τούς δύο παγκοσμίους πολέμους καΐ την σύγχρονη ηθική και οικονομικήν έξαθλίωσιν του κόσμου.2/’95
1. Ray Juqevich, The fear of the jews Syndrome, Vol 2, p. 493.
2. Αυτόθι, p. 494.
Πρώτη εισαγωγή και δημοσίευση κειμένων στο Ορθόδοξο Διαδίκτυο απο το Βιβλίο:
ΘΕΟΔΩΡΗΤΟΥ ΙΕΡΟΜΟΝΑΧΟΥ 'Αγιορείτου
ΟΤΑΝ ΟΙ ΦΥΛΑΚΕΣ ΠΡΟΔΙΔΟΥΝ
Άρθρα καΐ σχόλια άναφερόμενα εις την αϊρεσιν του Οικουμενισμοΰ καί την μεγάλην ευθύνην των κοινωνούντων αμέσως η εμμέσως μετ’ αυτής
Εκδοσις περιοδικού «Ο ΑΓΙΟΡΕΙΤΗΣ»
ΑΘΗΝΑΙ 2001
Η ηλεκτρονική επεξεργασία, σάρωση Βιβλίου , η επιμέλεια κειμένων και εικόνων έγινε απο τόν Ν.Β.Β
Επιτρέπεται η αναδημοσίευση κειμένων με αναφορά πηγής το Ιστολόγιο
ΠΗΔΑΛΙΟΝ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ
http://www.alavastron.net/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου