Δευτέρα 22 Αυγούστου 2016
10. Ἐπίμετρο
Ο ΥΜΝΟΣ ΤΩΝ ΑΓΙΩΝ ΤΡΙΩΝ
ΠΑΙΔΩΝ
«Εὐλογητός εἶ, Κύριε ὁ
Θεός τῶν πατέρων ἡμῶν, καί αἰνετός καί ὑπερυψούμενος εἰς τούς αἰῶνας, καί εὐλογημένον
τό ὄνομα τῆς δόξης σου τό ἅγιον καί ὑπεραινετόν καί ὑπερυψούμενον εἰς πάντας
τούς αἰῶνας.
εὐλογημένος εἶ ἐν τῷ ναῷ
τῆς ἁγίας δόξης σου καί ὑπερύμνητος καί ὑπερένδοξος εἰς τούς αἰῶνας.
εὐλογημένος εἶ ὁ ἐπιβλέπων
ἀβύσσους, καθήμενος ἐπί τῶν Χερουβίμ καί αἰνετός καί ὑπερυψούμενος εἰς τούς αἰῶνας.
εὐλογημένος εἶ ἐπί θρόνου
τῆς βασιλείας σου καί ὑπερύμνητος καί ὑπερυψούμενος εἰς τούς αἰῶνας.
εὐλογημένος εἶ ἐν τῷ
στερεώματι τοῦ οὐρανοῦ καί ὑμνητός καί δεδοξασμένος εἰς τούς αἰῶνας.
εὐλογεῖτε πάντα τά ἔργα
Κυρίου τόν Κύριον· ὑμνεῖτε καί ὑπερυψοῦτε αὐτόν εἰς τούς αἰῶνας.
εὐλογεῖτε οὐρανοί τόν
Κύριον· ὑμνεῖτε καί ὑπερυψοῦτε αὐτόν εἰς τούς αἰῶνας.
εὐλογεῖτε ἄγγελοι Κυρίου
τόν Κύριον· ὑμνεῖτε καί ὑπερυψοῦτε αὐτόν εἰς τούς αἰῶνας.
εὐλογεῖτε, ὕδατα πάντα τά
ὑπεράνω τοῦ οὐρανοῦ τόν Κύριον· ὑμνεῖτε καί ὑπερυψοῦτε αὐτόν εἰς τούς αἰῶνας.
εὐλογεῖτε, πᾶσαι αἱ
δυνάμεις Κυρίου τόν Κύριον· ὑμνεῖτε καί ὑπερυψοῦτε αὐτόν εἰς τούς αἰῶνας.
εὐλογεῖτε, ἥλιος καί
σελήνη τόν Κύριον· ὑμνεῖτε καί ὑπερυψοῦτε αὐτόν εἰς τούς αἰῶνας.
εὐλογεῖτε, ἄστρα τοῦ οὐρανοῦ
τόν Κύριον· ὑμνεῖτε καί ὑπερυψοῦτε αὐτόν εἰς τούς αἰῶνας.
εὐλογεῖτω πᾶς ὄμβρος καί
δρόσος τόν Κύριον· ὑμνεῖτε καί ὑπερυψοῦτε αὐτόν εἰς τούς αἰῶνας.
εὐλογεῖτε, ὕδατα πάντα τά
πνεύματα τόν Κύριον· ὑμνεῖτε καί ὑπερυψοῦτε αὐτόν εἰς τούς αἰῶνας.
εὐλογεῖτε, πῦρ καί καῦμα
τόν Κύριον· ὑμνεῖτε καί ὑπερυψοῦτε αὐτόν εἰς τούς αἰῶνας.
εὐλογεῖτε, ψῦχος καί
καύσων τόν Κύριον· ὑμνεῖτε καί ὑπερυψοῦτε αὐτόν εἰς τούς αἰῶνας.
εὐλογεῖτε, δρόσοι καί
νιφετοί τόν Κύριον· ὑμνεῖτε καί ὑπερυψοῦτε αὐτόν εἰς τούς αἰῶνας.
εὐλογεῖτε, νύκτες καί ἡμέραι
τόν Κύριον· ὑμνεῖτε καί ὑπερυψοῦτε αὐτόν εἰς τούς αἰῶνας.
εὐλογεῖτε, φῶς καί σκότος
τόν Κύριον· ὑμνεῖτε καί ὑπερυψοῦτε αὐτόν εἰς τούς αἰῶνας.
εὐλογεῖτε, ψῦχος καί καῦμα,
τόν Κύριον· ὑμνεῖτε καί ὑπερυψοῦτε αὐτόν εἰς τούς αἰῶνας.
εὐλογεῖτε, πάχναι καί
χιόνες, τόν Κύριον· ὑμνεῖτε καί ὑπερυψοῦτε αὐτόν εἰς τούς αἰῶνας.
εὐλογεῖτε, ἀστραπαί καί
νεφέλαι τόν Κύριον· ὑμνεῖτε καί ὑπερυψοῦτε αὐτόν εἰς τούς αἰῶνας.
εὐλογεῖτω ἡ γῆ τόν
Κύριον· ὑμνεῖτω καί ὑπερυψούτω αὐτόν εἰς τούς αἰῶνας.
εὐλογεῖτε, ὄρη καί βουνοί
τόν Κύριον· ὑμνεῖτε καί ὑπερυψοῦτε αὐτόν εἰς τούς αἰῶνας.
εὐλογεῖτε, πάντα τά
φυόμενα ἐν τῇ γῇ, τόν Κύριον· ὑμνεῖτε καί ὑπερυψοῦτε αὐτόν εἰς τούς αἰῶνας.
εὐλογεῖτε, θάλασσα καί
ποταμοί, τόν Κύριον· ὑμνεῖτε καί ὑπερυψοῦτε αὐτόν εἰς τούς αἰῶνας.
εὐλογεῖτε, αἱ πηγαί, τόν
Κύριον· ὑμνεῖτε καί ὑπερυψοῦτε αὐτόν εἰς τούς αἰῶνας.
εὐλογεῖτε, κήτη καί πάντα
τά κινούμενα ἐν τοῖς ὕδασι, τόν Κύριον· ὑμνεῖτε καί ὑπερυψοῦτε αὐτόν εἰς τούς αἰῶνας.
εὐλογεῖτε, πάντα τά
πετεινά τοῦ οὐρανοῦ, τόν Κύριον· ὑμνεῖτε καί ὑπερυψοῦτε αὐτόν εἰς τούς αἰῶνας.
εὐλογεῖτε, πάντα τά θηρία
καί τά κτήνη, τόν Κύριον· ὑμνεῖτε καί ὑπερυψοῦτε αὐτόν εἰς τούς αἰῶνας.
εὐλογεῖτε, υἱοί τῶν ἀνθρώπων,
τόν Κύριον· ὑμνεῖτε καί ὑπερυψοῦτε αὐτόν εἰς τούς αἰῶνας.
εὐλογεῖτε, Ἰσραήλ, τόν
Κύριον· ὑμνεῖτε καί ὑπερυψοῦτε αὐτόν εἰς τούς αἰῶνας.
εὐλογεῖτε, ἱερεῖς Κυρίου,
τόν Κύριον· ὑμνεῖτε καί ὑπερυψοῦτε αὐτόν εἰς τούς αἰῶνας.
εὐλογεῖτε, δοῦλοι Κυρίου,
τόν Κύριον· ὑμνεῖτε καί ὑπερυψοῦτε αὐτόν εἰς τούς αἰῶνας.
εὐλογεῖτε, πνεύματα καί
ψυχαί δικαίων, τόν Κύριον· ὑμνεῖτε καί ὑπερυψοῦτε αὐτόν εἰς τούς αἰῶνας.
εὐλογεῖτε, ὅσιοι καί
ταπεινοί τῇ καρδίᾳ, τόν Κύριον· ὑμνεῖτε καί ὑπερυψοῦτε αὐτόν εἰς τούς αἰῶνας.
εὐλογεῖτε, Ἀνανία, Ἀζαρία,
Μισαήλ, τόν Κύριον· ὑμνεῖτε καί ὑπερυψοῦτε αὐτόν εἰς τούς αἰῶνας, ὅτι ἐξείλετο ἡμᾶς
ἐξ ᾅδου καί ἐκ χειρός θανάτου ἔσωσεν ἡμᾶς, ἐρρύσατο ἡμᾶς ἐκ μέσου καμίνου
καιομένης φλογός καί ἐκ μέσου πυρός ἐρρύσατο ἡμᾶς.
ἐξομολογεῖσθε τῷ Κυρίῳ, ὅτι
χρηστός, ὅτι εἰς τόν αἰῶνα τό ἔλεος αὐτοῦ.
εὐλογεῖτε, πάντες οἱ
σεβόμενοι τόν Κύριον τόν Θεόν τῶν θεῶν, ὑμνεῖτε καί ἐξομολογεῖσθε, ὅτι εἰς τόν
αἰῶνα τό ἔλεος αὐτοῦ».
________________________________________
Παραπομπές
1. π. Γεωργίου Μεταλληνοῦ, Ἡ Διαμόρφωση Ἀνατολῆς - Δύσεως καί ἡ
Ἑνωμένη Εὐρώπη, ἐν Ἑλληνισμός καί Ὀρθοδοξία, ἐκδ. Ἱ. Ἱδρύμ. Εὐαγγελιστρίας
Τήνου, Τῆνος 2000, σ. 98.
2. ἁγ. Γρηγορίου Θεολόγου, Περί Θεολογίας, 4, 1.
3. Ἀπ. Παύλου Α΄ Κορ. ιγ΄, 11.
4. Στέφανος Καραχάλιας, «Ἀπέσβετο καί λάλον ὕδωρ» - Ἀπέσβετο; -
Ἀληθῶς ἀπέσβετο, Περ. Σύναξη, τ. 69, σ. 84.
5. Ἀλεξ. Παπαδιαμάντη, Ἡ Γυφτοπούλα, Δόμος, 1981, τ. Α΄, σ.
467.
6. Κ. Π. Καβάφη, Οὐκ Ἔγνως, Ποιήματα Β΄, ἐκδ. Ἴκαρος, 1970, σ.
62.
7. Μαρίου Δημοπούλου - Ἀπολλωνίου, «Ἡ ἰδεολογική δολοφονία τοῦ
Διονύσου», Δαυλός, Αὐγ.-Σεπτ. 1998, σ. 1217-1252. Ἐν Φώτη Σχοινᾶ, «Ἑλληνισμός
καί Χριστιανισμός: ρήξη ἤ ζεύξη; «, Περ. Σύναξη, τ. 69, σ. 29.
8. Ὁμήρου Ἰλιάς, Ζ’ 145, μετάφρ. Ἀ. Παπαγιάννη, Ν. Σηφάκι, ἐκδ.
Πάπυρος, Ἀθῆναι, 1970, σ. 299.
9. βλ. Ἡσιόδου, Ἔργα καί Ἡμέραι.
10. βλ. «Ἡ σύνθεση τῆς ἀρχαίας Ἑλληνικῆς
Φιλοσοφίας καί τῆς Πατερικῆς σκέψεως στό θεολογικό ἔργο τοῦ π. Γεωργίου
Φλορόφσκυ», Περ. Σύναξη, τ. 64, σ. 57-74.
11. Πλουτάρχου, Παραμυθητικός πρός Ἀπολλώνιον
115. D. 2.
12. Ἀρχιμ. Ἰουστίνου Πόποβιτς, Ἄνθρωπος καί
Θεάνθρωπος – Μελετήματα Ὀρθοδόξου Θεολογίας, μετάφρ. Ἱερομ. Ἀθαν. Γιέβτιτς, ἐκδ.
Ἀστήρ, Ε’ Ἔκδοσις, Ἀθῆναι 1987, σ. 17.
13. ἁγ. Νικολάου Καβάσιλα, Περί τῆς ἐν Χριστῷ
ζωῆς, Ε.Π.Ε. Θεσ/νίκη 1979, σ. 267.
14. Φώτη Σχοινᾶ, ἐνθ᾿ ἀνωτ. σ. 33.
15. Θαν. Παπαθανασίου, (Αὐτο) Κριτική ἑρμηνεία
τῆς καταστροφῆς παγανιστικῶν ἱερῶν ἀπό χριστιανούς, Περ. Σύναξη, τ. 69, σ. 55, (βλ. καί st. Bede, Ecclesiastical History of the English
People, Penguin Books, 1955, σ. 91-92).
16. Θαν. Παπαθανασίου, ἐνθ᾿ ἀνωτ. σ. 62.
17. Μεγάλου Βασιλείου, Πρός τούς Νέους, Ὅπως ἄν
ἐξ ἑλληνικῶν ὠφελοῖντο λόγων, μεταφρ., ἐκδ. Πάπυρος, σ. 24-25.
18. ἁγ. Γρηγορίου Θεολόγου, Κατά Ἰουλιανοῦ, λόγος
Α΄.
19. π. Γεώργιος Φλωρόφσκυ, τόμος Θεολογία, Ἀλήθεια
καί Ζωή, Ἀθῆναι 1962, σ. 32, ἐν Ἑλληνισμός καί Ὀρθοδοξία, π. Γεωργ. Μεταλληνοῦ,
ἔκδ. Ἱ. Ἱδρ. Εὐαγγελιστρίας Τήνου, Τῆνος 2000, σ. 33.
20. Παρ. γ΄, 11-12.
21. Φιλιπ. γ΄, 20.
22. Δημ. Τσάμη, Ἁγ. Φιλοθέου Κων/πόλεως τοῦ
Κοκκίνου, Λόγος εἰς τόν ἅγιον Γρηγόριον Παλαμᾶν, Ἁγιολογικά Ἔργα, Α΄
Θεσσαλονικεῖς ἅγιοι, ἔκδ. Κέντρον Βυζαντινῶν Ἐρευνῶν, Θεσσαλονίκη 1985, σ.
429-430.
23. Ν. Ζία, Ἕλληνες Φιλόσοφοι Ἱστορημένοι σέ Ὀρθόδοξες
Ἐκκλησίες καί Μονές, Περ. Τόλμη, τ. 13, Νοέμβριος 2001, σ. 40-41.
24. βλ. Ρωμ. ια΄, 24.
25. Ἐφεσ. ε΄ , 14.
26. ἅγ. Ἰγνατίου τοῦ θεοφόρου, Μαγνησιεῦσι,
10, 3, PG 65, 672 A.
27. Εὐσεβίου Καισαρείας, Εὐαγγελική Ἀπόδειξις
Β’, Ι, μέρος θ΄, ἔκδ. Ἀποστολικῆς Διακονίας τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος, Ἀθῆναι
1961, σ. 55.
28. βλ. αὐτόθι σ. 56.
29. βλ. αὐτόθι σ. 57.
30. βλ. Γεν. μθ’, 10.
31. Γεν. ιθ΄, 17-18.
32. Εὐσεβίου Καισαρείας, αὐτόθι σ. 58.
33. Ψαλμ. κα΄, 28-29.
34. Ψαλμ. μστ΄, 2-3.
35. Ἡσ. μθ΄, 1, 6.
36. Ζαχ. β΄, 14-15.
37. Ἡσ. μθ΄, 8-13.
38. βλ. Εὐσεβίου Καισαρείας, αὐτόθι, σ. 60.
39. Μαλ. α΄, 10-11.
40. Ἱερ. ιστ΄, 19-21 καί ιζ΄, 1-4.
41. Μιχ. γ΄, 9-12 καί δ΄, 1-2.
42. Πράξ. ζ’ 51.
43. Ματθ. κβ’ 31, 32.
44. Β’ Κορ. ε΄, 17.
45. βλ. Λουκ. β’, 29-35.
46. Λουκ. ε΄, 11.
47. Ἰω. στ΄, 68.
48. πρβλ. Πράξ. β΄, 9.
49. πρβλ. Ἐβρ. ιγ΄, 13.
50. Ματθ. ιγ΄, 8.
51. Ἀρχιμ. Ἐπιφανίου Θεοδωροπούλου, Διάλογος
μέ ἕνα Μαρξιστή, Ἔκδ. Χριστιανικῆς Στέγης Καλαμάτας.
52. Β΄ Κορ. δ, 7.
53. Ψαλμ. Ϟε΄, 5.
54. Α΄ Πέτρ. β΄, 22.
55. Ἱερομ. Λουκᾶ Γρηγοριάτου, Ἀνέκδοτη ἐπιστολή
γιά σχετικά θέματα.
56. βλ. ἁγ. Ἰουστίνου Μάρτυρος, Διάλογος πρός
Τρύφωνα.
57. βλ. Λευιτικό καί Δευτερονόμιο.
58. πρβλ. «ἐπί τίνα ἐπιβλέψω ἀλλ᾿ ἤ ἐπί τόν
ταπεινόν καί ἡσύχιον καί τρέμοντα τούς λόγους μου; ὁ δέ ἄνομος ὁ θύων μοι
μόσχον ὡς ὁ ἀποκτέννων κύνα, ὁ δέ ἀναφέρων σεμίδαλιν ὡς αἷμα ὕειον, ὁ διδούς
λίβανον εἰς μνημόσυνον ὡς βλάσφημος», Ἡσ. 66, 2-3.
59. Ἱερομ. Λουκᾶ Γρηγοριάτου, αὐτόθι.
60. ἁγ. Ἰουστίνου Μάρτυρος, Ἀπολογία, 66, 3,
Ε.Π.Ε., Θεσ/νίκη 1985, σ. 192. Βλ. καί Ἀπολογία Α΄, κεφ. 54.
61. βλ. Ἀρχιμ. Ἐπιφανίου Θεοδωροπούλου, ὁ ἱερός
Γρηγόριος καί ἡ θύραθεν σοφία, Ἄρθρα, Μελέται, Ἐπιστολαί, τ. Α΄, Ἀθῆναι 1986,
σ. 56.
62. Θεμιστοκλῆ Τσιρώνη, Περ. Ἑρμεῖον, Σεπτ.- Ὀκτ.
2001, σ. 58-62.
63. Τερτσέτη Ἅπαντα, ἐκδ. Παρθενών, Ἀθήνα,
1958, τ. Α΄, σ. 363.
64. Τερτσέτη Ἅπαντα, Λόγος εἰς τό Λιβόρνο, ἐνθ᾿
ἀνωτ., τ. Β, σ. 262
65. Ἀπομνημονεύματα Μακρυγιάννη, Ἐκδ. Χ.
Κοσμαδάκη, Ἀθῆναι, σ. 293-295.
66. Στρατηγοῦ Μακρυγιάννη, Ὁράματα καί θάματα,
Μ.Ι.Ε.Τ., Ἀθήνα 1983, σ. 178.
67. Περ. Ἱερά Ἑλλάς, Οἱ Ἕλληνες προέρχονται ἀπό
τά ἄστρα, τ. Νοέμβρ.-Δεκεμβρ. 1999, τ. 7, σ. 28.
68. αὐτόθι, σ. 30.
69. Περ. Ἑλλάνιον Κέλευσμα, Νοεμβρ.-Δεκεμβρ.
1999, σ. 29- 30.
70. αὐτόθι, σ. 30.
71. Ἁγ. Ἰωάν. Δαμασκηνοῦ, Ὑπόμνημα Μαρτυρίου
Μεγαλομάρτυρος Ἀρτεμίου, Ε.Π.Ε. 1991, 35, σ. 370.
72. Ἡσ. ν΄, 6.
73. Ἁγ. Νεκταρίου, Μελέτη περί τῆς Ἑλληνικῆς
Φιλοσοφίας ὡς Προπαιδείας είς τόν Χριστιανισμό, Πειραιᾶς 1990, σ. 1, 7-8.
74. π. Γεωργίου Μεταλληνοῦ, Ὀρθοδοξία καί Ἑλληνική
Αὐτοσυνειδησία, ἐν Ἑλληνισμός καί Ὀρθοδοξία, σ. 54.
75. Παναγ. Νέλλα, Ἑλληνική φιλοσοφία καί
Χριστιανική θεολογία, Περ. Σύναξη, τ. 12. σ. 70.
76. Ἀρχιμ. Γεωργίου, Ἡ Ἑλληνική καί ἡ κατά
Χριστόν Μόρφωσις κατά τούς Τρεῖς Ἱεράρχας (Ὁμιλία).
77. Ὀδύσσεια, ραψωδία λ΄, Νέκυια – (Φώτη
Σχοινᾶ, «Ἑλληνισμός καί Χριστιανισμός: ρήξη ἤ ζεύξη;», Περ. Σύναξη, τ. 69, σ.
30).
78. Walter Burkert, Μυστηριακές Λατρεῖες τῆς Ἀρχαιότητας,
ἐκδ. Καρδαμίτσα, Ἀθήνα 1994, σ. 39.
79. Εὐσταθ. εἰς Ἰλιάδ. Ε. Εὐριπ. Ἄλκ. στιχ.
316.
80. Ἰωάννου Ποττέρου, Ἑλληνική Ἀρχαιολογία,
Μετάφρ. ἐκ τοῦ Γερμαν. ὑπό Γεωργίου Γώγου, Τυπογρ. Ε. Λαζαρίδου, Κων/πολις
1864, τ. Α΄, σ. 130.
81. Πράξ. ιζ΄, 21 καί 32.
82. Ἡσ. η΄, 2.
83. Β΄ Κορ. ε΄, 17
84. Ν.Β. Τωμαδάκη, Κλείς τῆς Βυζαντινῆς
Φιλολογίας, Ἀθῆναι, 1965, σ. 15.
85. αὐτόθι σ. 17.
86. Δαν. γ΄
87. βλ. Ἀρχιμ. Ἐπιφανίου Ἰ. Θεοδωροπούλου, Ἡ
Μεγάλη Ἑβδομάς μετά Ἑρμηνείας, ἔκδ. Ἀποστολικῆς Διακονίας τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος,
ἔκδ. Ε΄, Ἀθῆναι 1988, σ. 639.
88. Μηναῖα Ὀρθοδ. Ἐκκλησίας.
89. Ματθ. ζ΄, 1.
90. βλ. ἑορτή Μεταμορφώσεως, Μηναῖον στ΄ Αὐγούστου.
91. Δωδεκαθεϊστές καί Νεοειδωλολάτρες, Περ.
Πληροφόρηση, Νοεμβρ. 2001.
92. Περ. Ἑρμεῖον, Σεπτ.-Ὀκτ. 2001, σ. 41.
93. Ψαλμ. ρλε΄, 15-16.
94. Ἰω. η΄, 58.
95. Λουκ. α΄, 43.
96. Α΄ Ἰω. α΄, 1, 2.
97. ἁγ. Γρηγορίου Θεολόγου, Κατά Ἰουλιανοῦ
λόγος πρῶτος, PG 35, 637.
98. τοῦ αὐτοῦ, Ἔπη ἠθικά, 929, 2.
99. Α΄ Κορ. δ΄, 15.
100. αὐτόθι, σ. 16.
101. Ἰερεμ. ι΄, 11.
102. Ἰω. ιη΄, 38.
103. Ματθ. κς΄, 63.
104. βλ. Πλάτωνος, Ἀπολογία Σωκράτους, ἐκδ. Πάπυρος,
1975, 31, σ. 66.
105. Γεν. ιβ΄, 1, 2.
106. βλ. Ἰω. ιδ΄, 6.
107. Ἰω. η΄, 32.
108. Ἀρχιμ. Σωφρονίου (Σαχάρωφ), Ὀψόμεθα τόν
Θεόν καθώς ἐστι, μεταφρ. ἐκ τοῦ Ρωσ. Ἱερομ. Ζαχαρίου, Ἱ. Πατρ. καί Σταυροπ.
Μονή Τιμίου Προδρόμου, Ἔσσεξ Ἀγγλίας, 1992, σ. 393, 394, βλ. καί 391 ἕως
τέλους.
109. Πράξ. ιζ΄, 22-31.
110. πρβλ. Λουκ. γ΄, 8.
111. βλ. Ματθ. κγ΄, 37-38.
112. βλ. Ἡ Μεγάλη Ἑβδομάς μετά ἑρμηνείας,
μεταφρ. Ἀρχιμ. Ἐπιφανίου Θεοδωροπούλου, ἔκδ. Ε΄, Ἀθῆναι 1988, σ. 358 καί 437.
113. πρβλ. Γεν. ιη΄, 30.
114. Λουκ. ιζ΄, 20-21.
115. Ρωμ. ε, 5.
________________________________________
ΝΕΟ-ΕΙΔΩΛΟΛΑΤΡΙΚΕΣ
ΠΕΡΙΠΛΑΝΗΣΕΙΣ
ΚΑΙ Η ΑΛΗΘΗΣ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΜΑΣ
Συγγραφή: Ἱερομόναχος π.
Φιλόθεος Γρηγοριάτης
© Ἱερὰ Μονὴ Ὁσίου Γρηγορίου
Ἁγίου Ὄρους. ISBN 960-7553-18-7.
Δημοσιεύεται στὸ
Διαδίκτυο κατόπιν εὐλογίας ποὺ ἔδωσε ὁ Καθηγούμενος
τῆς Ἱερᾶς Μονῆς,
Πανοσιολογιώτατος Ἀρχιμανδρίτης Γεώργιος Καψάνης
ΠΗΔΑΛΙΟΝ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ
Αν σας αρέσει αυτό το άρθρο, μπορείτε να το βάλετε στο Ιστολόγιο σας αντιγράφοντας έναν από τους παρακάτω κωδικούς
If you Like This Article,Then kindly linkback to this article by copying one of the codes below.
URL Of Post:
Paste This HTML Code On Your Page:
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης
(
Atom
)
0 σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου